lördag 5 augusti 2017

Sommarens två bröllop

En fredag hade vi möhippa åt Elin som skulle gifta sig med min bror Dennis. Hon blev hämtad från jobbet och efter det följde SUP-paddling och mat vi en villa. En riktigt rolig kväll!







På lördagen steg jag upp tidigt för då var vi en grupp tjejer som skulle tävla i gatubandy. Vi började att spela mot mixade lag och de matcherna gick inte så bra. Sista matchen vi spelade var mot ett damlag, vi vann den matchen och kom därför vidare till final i Helsingfors. Jag kommer inte kunna delta i den finalen eftersom jag åker iväg och studera.


Helgen efter gifte sig Dennis och Elin på lördagen, så hela den dagen gick åt till bröllop. Ett väldigt fint och roligt bröllop var det!






Igår jobbade jag från morgonen men slutade tidigt eftersom jag skulle på bröllop. Den här gången var det en av mina äldsta barndomsvänner som gifte sig. Än en gång fick vi delta i ett kul och vackert bröllop.




Inga kommentarer: