tisdag 22 augusti 2017

Sista sommardagarna

De sista sommardagarna, eller veckorna, har flugit förbi i rasande fart. På måndag börjar skolan i Umeå, så för mig har de senaste veckorna innehållit bostadssökande. Imorgon åker jag och Kent med en del packning för att titta på några rum.

Förutom bostadssökandet så har också min tid gått åt till två släktträffar, stormöte, en dag på Powerpark med C och E, villahäng, jobb, vänner, familj och förstås Kent ;)

På söndag flyttar jag på riktigt till grannlandet, och känslorna är blandade. Det ska vara kul att stå på egna ben, få flytta till en ny stad och få studera något som jag gillar. Men jag är också nervös över att börja i en ny skola och bo i ett nytt land, långt ifrån tryggheten här hemma. Och så är det långt från Kent så det är ett minus ;) Nej men jag vill bara komma igång och få första skoldagen överstökad, sen går det nog bra :)

Som avslutning på detta halvflummiga inlägg ska jag visa några bilder från dehär senaste veckorna.







Inga kommentarer: