måndag 8 maj 2017

Vappen

Det är över en vecka sen vappen och jag har inte tagit mej tid att blogga om det ännu, men nu entligen sätter jag mej ner och skriver inlägget :)

På fredagen var jag ledig från jobbet för jag var till halkbanan eftersom jag gjorde klart tredje skedet. På kvällen kom Kent hit.

På lördag storstädade vi villan, så dit for hela dagen. På kvällen for jag till Kents och vi åkte sen iväg och grillade med Conny och Kiika. 

På söndagen åt jag lunch vid Kents, sen åkte vi iväg till villan där en del av min familj var. Vi badade balja, hade frågesport och kollade hocki. Vi sov vid villan och åkte sen på "majlindo" med Dennis och Elin. På kvällen var vi vid Kents.

                                         
                                                           Vår fina majlinda ;)

Sen blev det jobb resten av veckan, jag hoppar in på ett annat ställe vid Snellmans nu i maj eftersom de behövde folk. Och det är skönt att få lite omväxling men lite jobbigt att vara nybörjare :)

Fredagen till ära jobbade jag lite övertid, så när jag kom hem var Kent redan här och kollade hocki. Jag ställde mig och vi åkte iväg på Kesias 5:års kalas. 

                                             


På lördag testade Sofia fixa mitt hår som jag ska ha det på studenten, och vi blev båda nöjda med resultatet. På kvällen var jag vid Kents.

                                             

                                             

Söndagen inleddes med lunch vid villan, sen åkte vi till Kents villa med några ur hans familj. Efteråt for vi till Kents bror och se hocki och sen hit och ta det lungt. 

Idag har jag jobbat och nu ska jag försöka läsa till inträdesprovet som jag skriver om 9(!) dagar. Den här skoltrötta filuren började läsa förra veckan, så det är mycket som ska läsas nu innan jag åker iväg ;)

                                    
    

Inga kommentarer: